Bądź częścią Flotea
Partnerski program przewozu osób
Flotea to nowoczesna wyszukiwarka przewozów osób międzynarodowych, która zwiększa sprzedaż biletów Autokarowych oraz Busem. Flotea to serwis umożliwiający sprzedaż biletów online, telefonicznie lub zamówienie przewozu bezpośrednio u przewoźnika.
Dołączając do nas zdobywasz ogromną przewagę nad konkurencją. Flotea reklamuje się w całej Europie i każdego dnia coraz więcej osób odwiedza naszą wyszukiwarkę przewozów. W serwisie Flotea sam ustalasz kiedy i ile chcesz sprzedać biletów. Masz dostęp do prostego panelu przewoźnika online, dzięki czemu możesz sprawdzić i zarządzać swoimi zamówieniami przewozu w dowolnym momencie.
Co możemy Ci zaoferować?
Codziennie dociera do nas ponad milion pasażerów z całej Europy.
Nasz serwis oferuje:- Darmowa rejestracja firmy
- Darmowe zamieszczanie Twoich rozkładów jazdy, nawet na rok do przodu
- Zarządzanie i obsługa tras
- Łatwy i przejrzysty proces telefonicznego zamawiania przewozów
- Bezpieczna i komfortowa sprzedaż biletów online
- Łatwy proces płatności kartą MasterCard, Visa lub przelewem bankowym za bilet
- Dostęp do większej liczby pasażerów
Gdzie pasażer może kupić lub
zamówić bilet
1. Aplikacja mobilna
Flotea to najlepsza aplikacja do zamawiania busów i zakupu biletów autokarowych. Pasażer ma możliwość zakupu lub zamówienia przewozu korzystając z aplikacji mobilnej na iPhonie lub Android.
2. Strona internetowa
Korzystając ze strony www. flotea.pl pasażer może zakupić lub zamówić przewóz w szybki i prosty sposób.
3. Facebook
Dzięki aplikacji na Facebooku pasażer w szybki sposób może znaleźć interesujący go przejazd oraz zamówić lub kupić bilet.
Wychodzimy naprzeciw każdym oczekiwaniom. W serwisie Flotea każdy pasażer ma trzy możliwości zakupu lub zamówienia Twojego przewozu:
W chwili zakupu biletu i dokonaniu zapłaty przez pasażera, przewoźnik automatycznie zostaje poinformowany o sprzedanym bilecie i otrzymuje dokładne informację:
- Miejsce wyjazdu
- Miejsce przyjazdu
- Data wyjazdu
- Dane pasażera: imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu
W przypadku rezerwacji podróży online przez pasażera, przewoźnik automatycznie otrzymuje szczegóły zamówienia na e-maila i SMS’a:
Jeżeli pasażer zdecyduje się na zamówienie telefoniczne, automatycznie połączenie telefoniczne jest przekierowane do przewoźnika. Dzięki temu przewoźnik w szybki i prosty sposób może umówić się z pasażerem.:
Komfort,
na którym możesz polegać
Zakup biletu online
- Autobusowego
- Busem z adresu na adres
- Busem z przystanku na przystanek
01
Wyszukiwarka tras
Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać. Klika w przycisk SZUKAJ.
02
Wybór połączenia
Z listy tras pasażer wybiera przewóz który go interesuje.
03
Dane pasażera
Pasażer wypełnia krótki formularz z danymi: imię, nazwisko, e-mail, telefon kontaktowy i klika w KUP BILET.
04
Przewoźnik automatycznie otrzymuje SMS’em i e-mailem powiadomienie o sprzedanym bilecie wraz z danymi zakupu:
- Miejsce wyjazdu
- Miejsce przyjazdu
- Data wyjazdu
- Dane pasażera: imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu
05
Pasażer przechodzi do płatności za pomocą przelewu bankowego ze swojego konta lub zapłaty kartą kredytową MasterCard lub VISA. Bilet może pobrać w formie papierowej lub pobrania na swój smartfon.
06
W drogę...
Zamówienie busa on-line
01
Wyszukiwarka tras
Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać. Klika w przycisk SZUKAJ.
02
Wybór połączenia
Z listy tras pasażer wybiera przewóz który go interesuje.
03
Dane pasażera
Pasażer wypełnia krótki formularz z danymi: imię, nazwisko, e-mail, telefon kontaktowy i klika w przycisk „Zamów przejazd”.
04
Przewoźnik automatycznie otrzymuje SMS’em i e-mailem powiadomienie o dokonanej rezerwacji wraz z danymi zamówienia:
- Miejsce wyjazdu
- Miejsce przyjazdu
- Data wyjazdu
- Dane pasażera: imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu
05
To przewoźnik decyduje czy akceptuje rezerwację czy ją odrzuca. Może wybrać jedną z trzech opcji:
-
Potwierdzenie zamówienia
Odsyłając potwierdzenie e-mailem klikając POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE -
Odrzucenie zamówieni
Odsyłając odrzucenie e-mailem klikając ODRZUCAM ZAMÓWIENIE -
Zaproponowanie innego terminu wyjazdu
Dzwoniąc do pasażera na podany numer telefonu w zamówieniu
06
W drogę...
Zamówienie busa telefoniczne
01
Wyszukiwarka tras
Pasażer wpisuje skąd, dokąd i kiedy chce jechać. Klika w przycisk SZUKAJ.
02
Wybór połączenia
Z listy tras pasażer wybiera przewóz który go interesuje i klika w przycisk NUMER do PRZEWOŹNIKA.
03
Dzwoniąc pod podany numer telefonu automatycznie przekierowuje pasażera na numer komórkowy przewoźnika, dzięki czemu może bezpośrednio porozmawiać z przewoźnikiem.
Ponieważ numery telefonu pokazane w ofertach są numerami przydzielonymi przez Flotea, a pasażer nie widzi numeru komórkowego przewoźnika i tak samo przewoźnik nie widzi numeru telefonu pasażera, automat VOIP wysyła w trakcie rozmowy SMS’em numer telefonu komórkowy pasażera do przewoźnika z powiadomieniem że Ten pasażer przed chwilą do ciebie dzwonił, jest zainteresowany przewozem i to jest jego numer bezpośrednim.
Ile to kosztuje?
Zakładanie konta przewoźnika nic Ciebie nie kosztuje, otrzymasz automatycznie swoją nową stronę internetową z nazwą Twojej firmy w domenie. Zamieszczanie jednej trasy lub całych rozkładów jazdy nawet na 365 dni do przodu także nic Ciebie nie kosztuje.
My dbamy o to aby dotrzeć do pasażerów w całej Europie i wydajemy ogromne pieniądze na reklamę, marketing i wysoką pozycję w google. I niestety nie możemy dawać wszystkiego za darmo, a więc każdy przewoźnik składa się na to stosunkowo małą kwotą którą sam wybierze z dostępnych trzech pakietów:
- Super bilet online - naliczana prowizja od sprzedaży biletów on-line
- Bezpośredni telefon - naliczana opłata za minutę połączenia przekierowanego pasażera do przewoźnika
- Premium plus - masz wszystko w jednej, niższej cenie
Ty decydujesz, który pakiet wybierasz i zmieniasz go w razie potrzeby.
Rozliczenia
Po zakończeniu podróży i poinformowaniu nas przez klientów, że są dotarli na miejsce, lub po upływie 72 godzin wszystkie realizowane przewozy zostają dodane do listy rozliczeń z przewoźnikiem. Co 14 dni otrzymasz przelew na konto kwoty za przewozy które zrealizowałeś.
Dlaczego warto
Założyć konto na Flotea
Większy dostęp
Otrzymujesz dostęp do większej ilości pasażerów dopasowanych do Twojego obszaru jaki obsługujesz w Polsce i za granicą
Statystyki
- Optymalizuj trasy i zarabiaj więcej
- Analizuj najbardziej opłacalne miejsca z którego są zabierani pasażerowie i dopasuj do swoich przejazdów
Powiadomienia
Otrzymujesz powiadomienia na e-maila lub SMS’em na temat:
- Sprzedaży każdego biletu
- Zamówieniu przewozu
Zarządzanie
- Dodaj rozkład jazdy na rok do przodu
- Zarządzaj swoimi trasami, pojazdami i sprzedażą biletów
- Włączaj i wyłączaj dostępność biletów na wybranych trasach
Dbamy o rozwój Twojej firmy
Naszym celem jest zwiększenie
sprzedaży Twoich usług
Aby wspierać przewoźników nasz zespół dba o rozwój i zwiększenie ruchu na witrynie Flotea. Inwestujemy w ukierunkowany marketing oraz w przeanalizowane persony i wykorzystujemy ogromny potencjał branży transportowej do generowania przyrostowego wolumenu w Twojej firmie.
Nasz obszar działania to cała Europa. Dzieki precyzji jaką wkładamy w sprzedaż przewozów, zapewnianą pomoc i wsparcie, nasi klienci mają wspaniałe doświadczenia podczas podróży z przewoźnikami i zawsze wracają, aby zamówić kolejny przejazd ... to naprawdę jest takie proste.
W Panel administracyjnym masz wgląd w:
- Panel rozliczeniowy
- Podgląd dodanych tras
- Podgląd sprzedanych biletów
- Ilość złożonych zamówień
- Statystyki przekierowanych do Ciebie pasażerów
Dodaj rozkład jazdy
- Zamieść trasy na przewozy BUSEM z adresu na adres
- Zamieść rozkład jazdy Autokarem
- Wybierz jedna z dwóch tras: Bus lub Autokar
- Dodaj krótki opis trasy
- Dodaj kontakt do kierowcy
Załóż konto, a otrzymasz własną stronę internetową
Zakładając konto na www.flotea.pl otrzymujesz od nas darmową stronę internetową, na której możesz umieścić:
- Nazwę firmy
- Adres oraz dane kontaktowe
- Pokaż obszar jaki obsługujesz
- Rozkład jazdy
- Galerię pojazdów
- Opis firmy