Pomoc

FAQ

Społeczność oparta na usługach licencjonowanych przewoźników.
  • Portal FLOTEA powstał w 2009 roku jako portal informacyjny o przewozach pasażerskich w całej Europie. Dziś tysiące przewoźników i pasażerów decyduje się na założenie darmowego konta w serwisie FLOTEA, aby zaoferować swoje połączenia przewozu osób i rezerwować unikalne oferty w całej Europie.
Profile
  • Nie ma dwóch identycznych przewoźników ani pasażerów - spersonalizowane profile na FLOTEA pomagają zatem pasażerom poznać przewoźnika, który będzie ich wiózł przed dokonaniem zakupu biletu. FLOTEA pokazuje pasażerom pełne dane kontaktowe, galerię zdjęć pojazdów na profilach przewoźników oraz ich licencje na przewóz osób, dzięki czemu społeczność pasażerów czuje się pewnie i bezpiecznie.
Oferty
  • Każda oferta na portalu FLOTEA jest unikalna. W wynikach wyszukiwania można znaleźć autokary i busy na trasach krajowych oraz międzynarodowych w całej Europie, przewozy i bilety na każdą kieszeń zarówno przewoźników obsługujących ustalone trasy pomiędzy przystankami jak i oferty ddoor2door. Przewoźnicy szczegółowo opisują swoje oferty (w tym dostępne udogodnienia i godziny wyjazdów oraz przyjazdów) a pasażerowie pozostawiają recenzje z przewozu.
Przewozy standardowe
  • Są to przejazdy zarówno autokarami rejsowymi jak i busami na terenie Polski oraz przewozy międzynarodowe. Przewoźnik ustala trasę pomiędzy przystankami, określa dni i godziny odjazdu z każdego przystanku oraz czas postoju na przystankach.
Przewozy door2door
  • Są to przejazdy małymi kilkunastoosobowymi busami. Przewoźnicy najczęściej obsługują w ten sposób trasy międzynarodowe. Pojazd przyjeżdża po pasażera na wskazany przy zakupie biletu adres i zawozi go na adres przez niego wskazany.
Bezpieczeństwo
  • Dzięki FLOTEA kupno biletu na przewóz jest łatwe, przyjemne i bezpieczne. Weryfikujemy profile i oferty, oraz zapewniamy intuicyjny system wiadomości wewnątrz portalu, poprzez który mogą się ze sobą kontaktować przewoźnicy i pasażerowie. Oferujemy także zaufaną platformę do przesyłania i otrzymywania należności.
Obsługa klienta 24/7
  • Bilet możesz kupić przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Przewoźnik zostanie automatycznie poinformowany, że jesteś jego pasażerem i skontaktuje się z Tobą w przypadku przewozów door2door aby ustalić godzinę wyjazdu. Wydrukowany lub zapisany na urządzeniu mobilnym bilet należy okazać kierowcy w celu weryfikacji.
Weryfikacje
  • FLOTEA dba o spokojny sen swoich użytkowników dzięki takim funkcjom jak weryfikacja przewoźników i publiczne recenzje. Zweryfikowany profil przewoźnika oznacza, że jesteś w posiadaniu kompletu weryfikacji - tożsamość offline i online, zdjęcie profilowe, adres e-mail i numer telefonu. Gospodarze i goście mogą też budować zaufanie i reputację dzięki recenzjom dotyczącym każdego pobytu.
Wysyłanie wiadomości
  • Nasz system wiadomości ogranicza komunikację pomiędzy przewoźnikami i pasażerami wyłącznie do FLOTEA,. Dla Twojego spokoju dodaliśmy funkcję zgłaszania uwag, dzięki czemu możesz w każdej chwili poinformować nas o tym, co Ci się nie podoba lub co nie działa. Nasz system płatności jest wygodny i intuicyjny. Wspiera walutę PLN i kilka metod płatności - zarówno przelewem bankowym jak i kartą kredytową oraz otrzymywania należności. FLOTEA inkasuje kwotę wpłaconą przez pasażera w chwili dokonania przez niego rezerwacji, po czym czeka, aż na ustalony termin rozliczeniowy, nim prześle środki przewoźnikowi. Dzięki temu, zarówno pasażer, jak i przewoźnik może czuć się bezpiecznie, ponieważ to FLOTEA zajmuje się procesem przekazywania należności, kiedy przewóz zostanie uznany.
Wyszukaj przewóz dla siebie
  • Przewoźnicy FLOTEA udostępniają swoje oferty przewozowe w 28 krajach i ponad kilku tysiącach miast, miasteczek i wsi. Wystarczy tylko wpisać cel podróży i zakres dat w pasku wyszukiwarki, aby znaleźć spośród kilkuset tysięcy ofert przewozu tę jedyną najlepszą dla siebie.
WYSZUKIWARKA PRZEWOZÓW
  • W pole SKĄD wpisz dowolny kraj, miejscowość lub województwo wyjazdu. W pole DOKĄD wpisz dowolny kraj, miejscowość lub województwo docelowe. Z kalendarza wybierz datę wyjazdu. Wpisując np: POLSKA - NIEMCY znajdziesz wszystkie połączenia z całej polski do całych Niemiec, wpisując POLSKA - HESSEN znajdziesz wszystkie połączenia z całej polski do landu Hesji, wpisując DOLNOŚLĄSKIE - NIEMCY - znajdziesz wszystkie połączenia z dolnego śląska do całych Niemiec, DOLNOŚLĄSKIE - HESSEN - znajdziesz wszystkie połączenia z województwa dolnośląskiego do landu Hesji, WROCŁAW - HESSEN - znajdziesz wszystkie połączenia z Wrocławia do całego landu Hesji, WROCŁAW - BERLIN - znajdziesz wszystkie połączenia z Wrocławia do Berlina. Gdy klikniesz przycisk SZUKAJ pojawi się lista przewozów jakie znaleźliśmy dla Ciebie w tym dniu. Możesz zawęzić wyszukiwanie korzystając z wyszukiwarki zaawansowanej.
Narzędzia, które pomogą w wyszukiwaniu przewozu
  • Wyświetlamy profile przewoźników i opinie o nich, aby pomóc Ci w podjęciu przemyślanej decyzji o rezerwacji u danego przewoźnika. Stworzyliśmy także szereg filtrów, dzięki którym możesz zawęzić wyniki wyszukiwania w oparciu o rodzaj oferty, cenę czy lokalizację.
Kontakt z przewoźnikiem w celu zakupienia biletu
  • Uzupełniając swój profil umożliwiasz przewoźnikowi poznanie Cię nieco lepiej. Przy pomocy przycisku WYŚLIJ WIADOMOŚĆ możesz poprosić o informację lub też skorzystać z opcji ZAKUP BILETU. Przewoźnik natychmiast zostanie poinformowany że kupiłeś u niego bilet.
Przycisk POKAŻ CAŁĄ TRASĘ
  • Przycisk POKAŻ CAŁĄ TRASĘ pokazuje jak przebiega cała trasa z odcinkami, na których dostępne są bilety do zakupu. Za pomocą przycisku KUP BILET możesz wybrać jeden z odcinków i przejść do zakupu biletu.
Przycisk SZCZEGÓŁY
  • Przycisk SZCZEGÓŁY pokazuje odcinek trasy znaleziony w wyszukiwarce. Markery reprezentują na mapie dokładne miejsca wyjazdu oraz przyjazdu. Po prawej stronie zobaczysz daty i godziny wyjazdu oraz przyjazdu, a także jakim pojazdem jedziesz. Możesz wyświetlić profil przewoźnika, kliknąć przycisk KUP BILET i przejść do szybkiego zakupu biletu - to zaledwie kilka kliknięć!
ZAKUP BILETU Door2door
  • Znalazłeś w wyszukiwarce ofertę typu Door 2 Door z zamiarem zakupu biletu. Zrobisz to dzięki przyciskowi "Kup Bilet", który przeniesie Cię do szczegółów oferty z mapą. Podstrona ta jest podzielona na dwa obszary. Główny obszar to formularz zamówienia, mapa wizualizująca miejsca odbioru i miejsce docelowe podróży. W formularzu należy uzupełnić dane "Adresu miejsca przyjazdu" oraz "Adresu miejsca wyjazdu". Pamiętaj, aby adresy te były dokładne i zawierały dane takie jak: miejscowość, ulicę oraz numer domu. Koniecznie uzupełnij pole adresu email, który wymagany jest do wysłania biletu. Po poprawnym wypełnieniu adresu zostaniesz przeniesiony do płatności Online, które pozwolą Ci na błyskawiczny zakup biletu. Gdy Flotea wykryje płatność, będziesz mógł pobrać bilet w formie PDF. Informacje te otrzymasz również na podany adres email.
ZAKUP BILETU NA POŁĄCZENIA STANDARDOWE
  • Znalazłeś w wyszukiwarce ofertę standardową z zamiarem kupna biletu. Możesz go nabyć dzięki przyciskowi "Kup Bilet", który przeniesie Cię do szczegółów oferty z mapą. Podstrona ta jest jest podzielona na dwa obszary: formularz zamówienia oraz mapa. Koniecznie uzupełnij pole adresu email, który jest niezbędny do wysłania biletu. Po poprawnym wypełnieniu adresu zostaniesz przeniesiony do płatności online, które pozwolą Ci na błyskawiczny zakup biletu. Gdy Flotea wykryje płatność będziesz mógł pobrać bilet w formie PDF. Informacje te otrzymasz również na podany adres email.
Zostań przewoźnikiem i sprzedawaj bilety
  • Warto udostępniać na FLOTEA wszelkie możliwe rodzaje tras, które obsługujesz. Czy to połączenia krajowe czy międzynarodowe - dodawanie tras i oferowanie biletów jest darmowe. Kiedy chcesz zwiększać częstotliwość swoich przewozów (i tym samym zarabiać więcej) zamieszczaj więcej ofert przewozu. Zobaczysz jak szybko będziesz zastanawiał się nad zwiększeniem swojej floty pojazdów.
Opis i udogodnienia
  • Pasażerowie często szukają ofert i pojazdów dopasowanych do ich potrzeb. Dokładny opis pojazdu i oferowane udogodnienia z pewnością pomogą ich zachęcić. Uczciwie opisuj swoje oferty pod względem wyposażenia pojazdów np. w wi-fi czy toaletę.
Zdjęcia
  • Zdjęcia pomagają gościom wyobrazić siebie w pojeździe którym będą jechać. Dołącz kilkanaście zdjęć i zadbaj, by ujęcia były dobrze oświetlone, ostre i prezentowały stan faktyczny pojazdu, którym pasażerowie będą podróżować.
 Profesjonalnie zrobione zdjęcia są bardzo ważne! Oferujemy więc darmową sesję zdjęciową aktywnym przewoźnikom w całej polsce. Napisz do nas, a wyślemy do Ciebie zawodowego fotografa, by uchwycił Twoje pojazdy i ich wnętrze w jak najlepszym świetle.
Cena i dostępność
  • Sam znasz najlepiej swoją flotę pojazdów oraz obsługiwane trasy dlatego to właśnie Ty decydujesz o cenie za przejazd. Aktualizuj kalendarz zgodnie z dostępnością Twoich przewozów. Możesz ustalać trasy pojedynczo w wybrane dni lub zamieszczać całe rozkłady jazdy oraz ustalać ceny niestandardowe na konkretne dni i weekendy. Twoja oferta będzie wyświetlana ze wskazaną przez Ciebie ceną, a kiedy podasz informację o niedostępnym terminie lub wyłączysz trasę (tylko kiedy nie będziesz miał sprzedanego żadnego biletu na tej trasie w tym dniu) zadbamy aby miejsce nie pojawiało się w wynikach wyszukiwania dla tej daty.
Odpowiadaj na prośby
  • Pasażerowie, którym spodoba się Twoja oferta będą chcieli kupić bilet, ale też będą mieli dodatkowe pytania. Odpowiadaj jak najszybciej a zobaczysz, że zadowolony z szybkiego kontaktu klient dokona natychmiastowego zakupu biletu.
Zarządzaj kalendarzem wyjazdów
  • Sprawdzaj swój kalendarz dla pełnej kontroli nad tym kiedy i w jakich godzinach musisz zabrać pasażerów, aby optymalnie ułożyć trasę przy przewozach door2door.
Sprawdzanie BILETÓW
  • Każdy bilet to unikalny dokument, który posiada zakodowany numer przewozu. Tylko Ty możesz go zweryfikować dzięki liście pasażerów, którą posiada również Twój kierowca.

Zgłoś błąd

Zgłoś błąd przez ten formularz.

UWAGA: Prosimy, aby w treści wiadomości znajdował się pełny opis błędu. W szczególności czas jego wystąpienia (data, przybliżona godzina), URL (adres, pod którym pojawił się błąd) oraz opis czynności/akcji, które Państwo wykonali. Jeżeli błąd wystąpił podczas wprowadzania danych przez formularz, prosimy wkleić nam treść, którą próbowali Państwo wprowadzić.