Pasażer VS Przewoźnik Przewozy busem – z adresu na adres

by

Jak pogodzić przewoźników i pasażerów?

Spróbuję w pierwszej kolejności I dzisiejszym artykule pokazać z czym zmaga się przewoźnik prowadzący firmę transportową przewozu osób, wożący pasażerów z Adresu na Adres.

W drugiej kolejności – II kolejnym artykule  pokażę z czym zmaga się pasażer korzystający z usługi tego przewoźnika.

III artykuł mam nadzieję zażegna wzajemne pretensje do siebie, a także pokazać obopólne korzyści i znaleźć optymalne rozwiązanie.

 

Zaczynamy od przewoźnika wożącego pasażera Busem z Adresu na Adres

Jest to zazwyczaj mała firma transportowa prowadzona przez jedną lub kilka osób. Model biznesowy jest prosty, w skrócie – kupić Busa z 9 miejscami 8 +1 kierowca – zabierać ludzi z domu i zawozić za granicę tam gdzie wskażą, a więc klasyczny biznes Busy door to door lub inaczej Busy z Adresu na Adres.

Ale… czy napewno to jest takie proste jak to się wszystkim wydaje? ..co musi zrobić taki przewoźnik żeby zacząć ZARABIAĆ?…rozłóżmy to na czynniki pierwsze.

Ok. więc od początku, co musi zrobić przyszły przewoźnik, jak pracuje i czym się zmaga:

1. Kupić BUSA

– koszt około używany 60 000zł – nowy 120 000zł

2. Może jeździć sam, ale jeżeli ma już dwa busy auta musi..

– zatrudnić kierowcę.
– koszt około 2500ł

3. Przyjmować zamówienia od pasażerów.

– odbierać kilkanaście czasami kilkadziesiąt telefonów dziennie

– tylko część z odebranych połączeń to zrealizowane zamówienie, pasażerowie czasami chcą się tylko zapytać, pogadać wyżalić się z problemów i opowiadają przeróżne historie, a przewoźnik to nie jest psychoterapełtą, on odbiera telefon żeby przyjąć zamówienie i bądźmy szczerzy – nie interesuje go to że mąż ma urodziny, że dziecko tęskni, że pasażer jest chory, lub pracodawca nie zapłacił.

– kiedy przewoźnik wysłucha żali pasażera o ile potrafi zachować spokój (zasada klient nasz pan) i przyjmie zamówienie, a ten sam pasażer zadzwoni jeszcze do kilku innych przewoźników nie mając pojęcia że przewoźnicy ze sobą współpracują. I ten sam pasażer zamówi ten sam przejazd jeszcze u dwóch kolejnych!

– kiedy pasażer nie odbiera telefonu tuż przed odjazdem, przecież umówił się! przewoźnik mu uwierzył w jego historię, może nie współczuł ale wysłuchał – przyjął zamówienie – a pasażer ma go w dupie?

– pasażerowie nie mają litości, dzwonią nawet o 4:10 rano do szefa, bo bus miał być na 4:00 i nie dzwonią do kierowcy tylko do firmy, pasażerowie nie rozumieją że Pani wsiadająca wcześniej, mogła pakować się trochę dłużej.
Także nie mogą zrozumieć, że wyczynem jest znaleźć podany adres na wiosce w środku nocy, a przeciez kierowca robi co może.

2. Prowadzić księgowość samemu lub zlecić to firmie zewnętrznej.

– koszt około 300zł miesięcznie

3. Ogłosić się w lokalnej prasie i portalach internetowych.

– płacąc wcale nie takie małe kwoty za publikację ogłoszenia
– gazeta od 200zł nawet do 1500zł i więcej
– dobry lokalny portal internetowy ok. 600zł na tydzień i więcej

4. Założyć stronę internetową i najlepiej wypozycjonować ją w wyszukiwarce google. bo inaczej będzie bezużyteczna.

– płacąc za pozycjonowanie około 1500zł miesięcznie za
– pozycjonowanie nie oznacza że będzie pokazywał się na pierwszych pozycjach odrazu
– to będę tylko wybrane frazy kluczowe, takie jak busy z niemiec do polski itp.
– za kwotę 1500zł to około 30 – 50 pozycjonowanych fraz, a co z resztą? trzeba płacić więcej;)
– pozycjonowanie to długotrwały proces, od kilku do kilkunastu miesięcy, który nigdy się nie kończy, to ciągła walka o wysoką pozycję w wyszukiwarce google.

5. Płacić za kampanie reklamowe swojej strony internetowej w google adwors.

– koszty? …mozna wydać każdą kwotę;)
– minimum 30zł dziennie na kilkanaście fraz kluczowych co daje 900zł miesięcznie na jeden kraj

6. Kreować w social mediach typu Facebook swój wizerunek i stąd zbierać pasażerów.

    – płacić za kampanie reklamowe na Facebooku.
– Zamieszczać dobre posty, zajmuje to sporo czasu i trzeba mieć pomysł jak zaciekawić swojego odbiorcę 😉
– zamieszczać kampanie płatne na facebooku, koszt to wydane min. 30zł dziennie 900zł miesięcznie.

7 . Korzystać z zewnętrznych wyszukiwarek przewozu, jest ich sporo.

– Czy te wyszukiwarki napewno dobrze kierują ruch do tego przewoźnika dokładnie pokazując miejsca które obsługuje ten przewoźnik?
– Czy tylko oferują reklamy np. z Polski do Niemiec, z Holandii do Polski itd.

Zobacz co daje platforma FLOTEA – to bardzo precyzyjnie pokazane oferty przewozu.

Podsumowując..

Przewoźnik prowadzi jak widzisz firmę prawie 24 godziny na dobę, płaci za paliwo, OC, pracownikowi, promocję swojej firmy, utrzymanie itd. I każdy pasażer jest dla Przewoźnika na wagę złota – każde nieuzasadnione porzucenie zamówienia to dla przewoźnika realna strata wysokości 1/8 wyjazdu na który spokojnie miał kilku innych pasażerów. To nie są 40 osobowe Autokary, W busie każdy fotel musi zarabiać! Jeżeli bus jedzie z 4 pasażerami to kurs wychodzi praktycznie na 0.00zł

Ale pieniądze to nie wszystko,

przewoźnik zdecydował sie na taką pracę, robi to bo chce, ale chce mieć też jak każdy człowiek chwile wytchnienia, a nic tak nie napawa optymizmem i daje „wiatr w żagle” jak przyjemność z wykonywanej pracy i tego życzymy każdemu Przewoźnikowi dając do obsługi przewozów ułatwienia takie jak portal FLOTEA.pl i BUS-do-POLSKI.pl my nie rozwiązemy wszystkich problemów, ale znacznie redukujemy koszty związane dotarciem pasażera do przewoźnika.

cdn… w kolejnym artykule zajmiemy się pasażerem;)

Opieka nad ludźmi starszymi w Danii, zarobki

by

Opieka nad ludźmi starszymi i dziećmi jest częstą formą zatrudnienia wybieraną przez osoby decydujące się na emigrację zarobkową. Perspektywami znalezienia w tym zawodzie dobrej płacy i godnych warunków kusi między innymi Dania. Ile zarabiają opiekunki w Danii?

Zarobki w opiece w Danii

Dania na tle innych krajów pod względem pensji opiekunów wypada bardzo dobrze. Opiekunki w służbie zdrowia zarabiają średnio 228 koron, a pracujący w sektorze prywatnym 288 koron na godzinę. W perspektywie miesiąca daje to ok. 25 000 – 29 000 koron miesięcznie „na rękę”, a tydzień pracy jest krótszy niż w Polsce o 3 godziny.

Czy można pracować w roli opiekunki bez kwalifikacji? Jak się okazuje, jest to możliwe. Jednak spodziewajmy się około 2 tysięcy koron miesięcznie mniej za brak odpowiedniego dyplomu.

Jakie są plusy pracy jako opiekunka w Danii? Pracownicy są tutaj doskonale chronieni ze względu na aktywnie działające związki zawodowe. Szczególny nacisk kładzie się na dobre warunki pracy, odpowiednio długie przerwy pomiędzy zmianami, a także dodatki na posiłek, strój roboczy, odpoczynek.

Praca przez polską agencję gwarantuje nieco większe zarobki, lecz również dużo godzin pracy. Zazwyczaj ta forma zatrudnienia interesuje osoby, które chcą pracować dużo, ale przez krótszy okres czasu. Praca przez duńską agencję gwarantuje płacę nieco mniejszą – na poziomie od 200 do 250 koron na godzinę.

Problemy w pracy opiekunki

Nawet najlepiej płatna praca nie jest wolna od problemów. Szczególnie tyczy się to form zarobkowania na emigracji. Problem dyskryminacji pracowników z innych krajów – mimo, że otwarcie się o tym nie mówi – ma miejsce również w zachodnich krajach. Pracując w zawodzie opiekunki możemy zatem niejednokrotnie narazić się na przykrości od strony miejscowych. Innym powodem, dla którego praca opiekunki należy do mocno wyczerpujących psychicznie i fizycznie jest fakt, że wiele osób starszych wymagających opieki ma pierwsze objawy demencji, starczej nadaktywności, nie śpi i konieczny jest ich ciągły nadzór.

Dojazdy

Opiekunka rodziny lub osoby starszej zazwyczaj jest zakwaterowana w domu u swojego pracodawcy, dlatego nie ma problemów z dojazdem na miejsce. Jeśli chodzi natomiast o przejazd do samej Danii, to zdecydowanie najbardziej komfortowym i szybkim sposobem jest podróż busem z Adresu na Adres do Danii. Busy mimo sporej wygody oferowanej podróżnym wcale nie są kosztowne, a dowiozą nas z wybranego adresu z Polski na wyznaczony adres już w Danii. Dzięki temu oszczędzimy sobie sporo stresu.

Bus na trasie door to door

Tutaj znajdziesz między innymi:

Busy z Polski do Danii znajdziesz w naszej wyszukiwarce flotea, kilkudziesięciu przewoźników na zamieszcza połączenia busami do Danii, a zaawansowany system pokazywania tras dba o to, aby pasażer wpisujący miasto wyjazdu i miasto przyjazdu otrzymał precyzyjnie ofertę której szukasz. Pokażemy Ci oferty przewozu Busem oraz Autobusem z Polski do Danii i powrotne z Danii do Polski. Poniżej zamieściłem przykładowe popularne połączenia.

🚌 Busy z Gorzowa Wielkopolskiego do Silkeborg

Busy z Gorzowa Wielkopolskiego do Silkeborg codziennie jeżdżą busy door to door, więc kierowca zawiezie Ciebie z podanego adresu na podany przez Ciebie adres.

🚌 Busy ze Szczecina do Arhus

Busy ze Szczecina do Arhus oferuje kilkunastu przewoźników busami door to door codziennie przewożą 1700 osób.🚌 

 

Jeżeli chcesz znaleźć przejazd z innego miasta lub do innego miasta w Danii, wejdź na FLOTEA.pl klikając tutaj