Przewozy osób z Niemiec do Polski autobusami i busami

by

Z Niemiec do Polski najlepiej wygodnie jest wybrać przejazd busem.

Przewozy osób z Niemiec do Polski autobusami i busami są bardzo popularne. Busy są nowoczesne, wygodne, klimatyzowane, a cała podróż trwa w miarę sprawnie, ponieważ jeżdżą szybko! prawie tak jak auta osobowe co pozwala oszczędzić nie tylko czas ale także pieniądze na dojazdy z przystanku – czyli taxi, lub dodatkowy autobus do miejscowości docelowej.

SZUKAJĄC BUSÓW, KTÓRE ZAWIOZĄ NAS OD DRZWI DO DRZWI

Bardzo popularne są przewozy door to door czyli od drzwi do drzwi. Te przewozy busami są niezwykle wygodne, bus zabierze nas spod naszego miejsca zamieszkania w Niemczech pod drzwi zamieszkania w Polsce.

Tego rodzaju środka transportu dobrze jest poszukać w ogłoszeniach internetowych lub w różnych wyszukiwarkach.

DOOR TO DOOR – KROK PO KROKU

Szukając busa, który zawiezie nas prosto do celu, najpierw powinniśmy przejrzeć wyszukiwarkę internetową najlepiej tą nowoczesną Bus-do-Polski.pl w poszukiwaniu firm przewozowych, które oferują usługę przewozu osób Busami z adresu na adres. Następnie na stronie Bus-do-polski.pl wpisujemy w wyszukiwarkę  miasto z początku naszej drogi i miasto, do którego chcemy docelowo dojechać.

Otrzymasz listę przewoźników obsługujących połączenie pomiędzy miastami wpisanymi w wyszukiwarkę. W kolejnym kroku, dzwonisz do przewoźnika w celu uzgodnienia wszelkich szczegółów i umówienia się na podróż. Kierowca podjeżdża bezpośrednio pod drzwi Twojego domu i odbiera Ciebie razem z bagażami.

Przewozy osób z adresu na adres
Znajdź w prosty sposób połączenie busem

Bez względu na to gdzie jedziemy docelowo, do pracy za granicą, wracamy do domu w Polsce, busy door to door tam nas dowiozą.

Przewozy osób z Niemiec do Polski w systemie z adresu na adres, bardzo dobrze się sprawdzają. Klienci bardzo chwalą sobie tę usługę przewozu osób, która pozwala w prosty sposób przemieścić się z adresu na adres. Przewozy nie są stosunkowo drogie i najważniejsze jest to, że nikt nie musi z ciężkich bagaży taszczyć po mieście.

OGŁOSZENIA NA SPECJALNYCH PORTALACH

Polacy w Niemczech, Belgii, Holandii i innych krajach Europy najczęściej poszukują tanich i wygodnych przewozów. Na różnego rodzaju portalach społecznościowych ogłaszają się firmy transportowe, zarówno niemieckie jak i polskie, które zajmują się przewozami osób. Te komunikaty od razu trafiają do osób zainteresowanych. Ale dedykowanym portalem tylko do zapewnienia pasażerowi wygodnego znalezienia przewozu jest FLOTEA.pl i Bus-doPolski.pl

Wyszukiwarka bus-do-polski.pl na komputerze.

Ponadto doskonale działa również poczta pantoflowa. Jeżeli ktoś skorzystał już raz z usługi transportowej za pośrednictwem dobrego portalu do wyszukiwania przewozu, z którego był zadowolony. Na pewno będzie korzystał z niego jeszcze wiele razy i polecał go znajomym.

Z NIEMIEC MOŻNA BUSEM DOJECHAĆ JUŻ DO KAŻDEJ MIEJSCOWOŚCI W POLSCE

Przewozy osób z Niemiec do Polski to już bardzo rozwinięta usługa. Dzisiaj z Niemiec można dojechać do każdego polskiego województwa, miasta, miasteczka a przede wszystkim wsi. Busy są bardzo wygodne, nowoczesne, podróżuje nimi na ogół do 8 osób, podróż jest również bardzo bezpieczna. Trasa trwa w miarę szybko a sam koszt przejazdu nie jest za wysoki. 

Ten rodzaj usługi pozwala oszczędzić i czas i pieniądze, zaznaczyć również trzeba, że trasy zawsze są tak układane by oczekiwanie na kolejnych pasażerów nie było zbyt męczące.

Busy-do-Polski – zawsze chcemy mieć większy WYBÓR

by

Zawsze chcemy mieć dużo większy WYBÓR

Wyobraź sobie że masz  jeden mały sklepik z ciuchami i chcesz kupić sobie klika ładnych i co ważne najtańszych rzeczy.  Czyli dobrze wiesz jak dużo takich sklepów jest w Twoim mieście, nawet na tej samej ulicy. Musisz wchodzić do każdego sklepu osobno, wchodzić, przechodzić do kolejnego i tak w kółko.

Czy nie jest Ci wygodniej iść do galerii handlowej i mieć wszystko w jednym miejscu? A więc, tak jak większość z nas jednak… dlatego idziesz do galerii handlowej, ponieważ masz wiele sklepów w jednym miejscu.

To samo jest z wyborem przewozu, wiesz że internet w to setki stron różnych przewoźników rozproszonych w sieci. Ty przecież potrzebujesz szybko i sprawnie przeszukać wiele ofert, wybierając najlepszą dla siebie i najtańszą. I mamy dla Ciebie takie miejsce, to jest FLOTEA.pl i BUS-DO-POLSKI.pl

Co więcej, jeżeli nie chcesz po kolei dzwonić do przewoźników… możesz jednym kliknięciem wysłać swój numer telefony do 3 lub 15 przewoźników informując ich że chcesz jechać z Dortmundu do Rzeszowa w dniu 15 stycznia 2019r  – wtedy przewoźnik ZADZWONI DO CIEBIE!

 

Zobacz na filmie jakie to jest proste

– wpisz tylko skąd – dokąd chcesz jechać. A najlepsze jest to, że wybierasz dla siebie najlepszą i najtańszą spośród znalezionych przewoźników.

 

 

Pasażer VS Przewoźnik Przewozy busem – z adresu na adres

by

Jak pogodzić przewoźników i pasażerów?

Spróbuję w pierwszej kolejności I dzisiejszym artykule pokazać z czym zmaga się przewoźnik prowadzący firmę transportową przewozu osób, wożący pasażerów z Adresu na Adres.

W drugiej kolejności – II kolejnym artykule  pokażę z czym zmaga się pasażer korzystający z usługi tego przewoźnika.

III artykuł mam nadzieję zażegna wzajemne pretensje do siebie, a także pokazać obopólne korzyści i znaleźć optymalne rozwiązanie.

 

Zaczynamy od przewoźnika wożącego pasażera Busem z Adresu na Adres

Jest to zazwyczaj mała firma transportowa prowadzona przez jedną lub kilka osób. Model biznesowy jest prosty, w skrócie – kupić Busa z 9 miejscami 8 +1 kierowca – zabierać ludzi z domu i zawozić za granicę tam gdzie wskażą, a więc klasyczny biznes Busy door to door lub inaczej Busy z Adresu na Adres.

Ale… czy napewno to jest takie proste jak to się wszystkim wydaje? ..co musi zrobić taki przewoźnik żeby zacząć ZARABIAĆ?…rozłóżmy to na czynniki pierwsze.

Ok. więc od początku, co musi zrobić przyszły przewoźnik, jak pracuje i czym się zmaga:

1. Kupić BUSA

– koszt około używany 60 000zł – nowy 120 000zł

2. Może jeździć sam, ale jeżeli ma już dwa busy auta musi..

– zatrudnić kierowcę.
– koszt około 2500ł

3. Przyjmować zamówienia od pasażerów.

– odbierać kilkanaście czasami kilkadziesiąt telefonów dziennie

– tylko część z odebranych połączeń to zrealizowane zamówienie, pasażerowie czasami chcą się tylko zapytać, pogadać wyżalić się z problemów i opowiadają przeróżne historie, a przewoźnik to nie jest psychoterapełtą, on odbiera telefon żeby przyjąć zamówienie i bądźmy szczerzy – nie interesuje go to że mąż ma urodziny, że dziecko tęskni, że pasażer jest chory, lub pracodawca nie zapłacił.

– kiedy przewoźnik wysłucha żali pasażera o ile potrafi zachować spokój (zasada klient nasz pan) i przyjmie zamówienie, a ten sam pasażer zadzwoni jeszcze do kilku innych przewoźników nie mając pojęcia że przewoźnicy ze sobą współpracują. I ten sam pasażer zamówi ten sam przejazd jeszcze u dwóch kolejnych!

– kiedy pasażer nie odbiera telefonu tuż przed odjazdem, przecież umówił się! przewoźnik mu uwierzył w jego historię, może nie współczuł ale wysłuchał – przyjął zamówienie – a pasażer ma go w dupie?

– pasażerowie nie mają litości, dzwonią nawet o 4:10 rano do szefa, bo bus miał być na 4:00 i nie dzwonią do kierowcy tylko do firmy, pasażerowie nie rozumieją że Pani wsiadająca wcześniej, mogła pakować się trochę dłużej.
Także nie mogą zrozumieć, że wyczynem jest znaleźć podany adres na wiosce w środku nocy, a przeciez kierowca robi co może.

2. Prowadzić księgowość samemu lub zlecić to firmie zewnętrznej.

– koszt około 300zł miesięcznie

3. Ogłosić się w lokalnej prasie i portalach internetowych.

– płacąc wcale nie takie małe kwoty za publikację ogłoszenia
– gazeta od 200zł nawet do 1500zł i więcej
– dobry lokalny portal internetowy ok. 600zł na tydzień i więcej

4. Założyć stronę internetową i najlepiej wypozycjonować ją w wyszukiwarce google. bo inaczej będzie bezużyteczna.

– płacąc za pozycjonowanie około 1500zł miesięcznie za
– pozycjonowanie nie oznacza że będzie pokazywał się na pierwszych pozycjach odrazu
– to będę tylko wybrane frazy kluczowe, takie jak busy z niemiec do polski itp.
– za kwotę 1500zł to około 30 – 50 pozycjonowanych fraz, a co z resztą? trzeba płacić więcej;)
– pozycjonowanie to długotrwały proces, od kilku do kilkunastu miesięcy, który nigdy się nie kończy, to ciągła walka o wysoką pozycję w wyszukiwarce google.

5. Płacić za kampanie reklamowe swojej strony internetowej w google adwors.

– koszty? …mozna wydać każdą kwotę;)
– minimum 30zł dziennie na kilkanaście fraz kluczowych co daje 900zł miesięcznie na jeden kraj

6. Kreować w social mediach typu Facebook swój wizerunek i stąd zbierać pasażerów.

    – płacić za kampanie reklamowe na Facebooku.
– Zamieszczać dobre posty, zajmuje to sporo czasu i trzeba mieć pomysł jak zaciekawić swojego odbiorcę 😉
– zamieszczać kampanie płatne na facebooku, koszt to wydane min. 30zł dziennie 900zł miesięcznie.

7 . Korzystać z zewnętrznych wyszukiwarek przewozu, jest ich sporo.

– Czy te wyszukiwarki napewno dobrze kierują ruch do tego przewoźnika dokładnie pokazując miejsca które obsługuje ten przewoźnik?
– Czy tylko oferują reklamy np. z Polski do Niemiec, z Holandii do Polski itd.

Zobacz co daje platforma FLOTEA – to bardzo precyzyjnie pokazane oferty przewozu.

Podsumowując..

Przewoźnik prowadzi jak widzisz firmę prawie 24 godziny na dobę, płaci za paliwo, OC, pracownikowi, promocję swojej firmy, utrzymanie itd. I każdy pasażer jest dla Przewoźnika na wagę złota – każde nieuzasadnione porzucenie zamówienia to dla przewoźnika realna strata wysokości 1/8 wyjazdu na który spokojnie miał kilku innych pasażerów. To nie są 40 osobowe Autokary, W busie każdy fotel musi zarabiać! Jeżeli bus jedzie z 4 pasażerami to kurs wychodzi praktycznie na 0.00zł

Ale pieniądze to nie wszystko,

przewoźnik zdecydował sie na taką pracę, robi to bo chce, ale chce mieć też jak każdy człowiek chwile wytchnienia, a nic tak nie napawa optymizmem i daje „wiatr w żagle” jak przyjemność z wykonywanej pracy i tego życzymy każdemu Przewoźnikowi dając do obsługi przewozów ułatwienia takie jak portal FLOTEA.pl i BUS-do-POLSKI.pl my nie rozwiązemy wszystkich problemów, ale znacznie redukujemy koszty związane dotarciem pasażera do przewoźnika.

cdn… w kolejnym artykule zajmiemy się pasażerem;)